قیمت دستگاه آر اف واژینال

قیمت دستگاه آر اف واژینال

دستگاه آر اف واژینال یکی از دستگاه های بسیار پیشرفته است که در زمینه جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد. آر اف واژینال در لیست دستگاه های جوانسازی قرار دارد و در مدل های مختلفی موجود است. قیمت دستگاه آر اف واژینال بر اساس نوع و مدل دستگاه محاسبه می شود و دارای کیفیت مختلفی می باشند. جهت استعلام قیمت این دستگاه با ما تماس بگیرید.

دستگاه آر اف واژینال چیست؟

آر اف واژینال بر اساس تکنولوژی آر اف طراحی شده است. در واقع این دستگاه برای درمان از امواج رادیویی استفاده می کند. امواج رادیویی که به وسیله آر اف واژینال به منظور درمان ساطع می گردد، با فرکانس بالایی به کمک الکترودها به وجود می آید. سپس با بخش های خارجی و داخلی واژن برخورد کرده و اقدام به ایجاد تاثیراتی مثبت در این ناحیه می کنند. بافت مورد نظر به کمک این دستگاه با انرژی بالایی تحت نفوذ امواج آر اف قرار می گیرند.

کاربرد دستگاه آر اف واژینال

کاربرد دستگاه آر اف واژینال

قیمت دستگاه آر اف واژینال با توجه به کارایی بالایی که این دستگاه دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید از این محصول در موارد زیر استفاده کنید:

  • درمان افتادگی و سستی عضلات واژن
  • کنترل رطوبت و رفع کردن خشکی واژن
  • درمان افتادگی مثانه و لگن
  • افزایش تحریک پذیری نقطه G
  • تنگ کردن دهانه و کانال واژن
  • کاهش آتروفی واژن
  • درمان سستی واژن

برای درمان آر اف واژن چند جلسه نیاز است؟

تعداد جلسات این درمان به عمق بیماری بستگی دارد. همچنین سایر مواردی از جمله سن بیمار، سرعت ترمیم بدن، وضعیت سلامت بیمار و … بر روی طول درمان با آر اف واژینال تاثیر می گذارد. دکتر زنان و زایمان پس از انجام بررسی و آزمایشات لازم مدت زمان درمان آر اف واژن را تخمین می زند.

نحوه عملکرد دستگاه آر اف واژینال به چه صورت است؟

دستگاه آر اف واژینال بدین صورت عمل می کند که امواج این دستگاه پس از نفوذ به عضلات واژن، تغذیه بافت های واژن، ساخت عروق جدید و گردش خون را بهبود می بخشد. در نتیجه الاستین و کلاژن مورد نیاز جهت استحکام ساختار واژن تحریک خواهد شد. به دلیل این کلاژن سازی ها، جوانسازی و لیفت، بافت واژن سفت و سایر مشکلات بیمار رفع می گردد.

درمان مشکلات واژن

درمان مشکلات واژن

درمان نقطه جی در زنان نیاز به تخصص بالایی دارد. با توجه به حساسیت بسیار بالای این نقطه بهتر است که از افراد حرفه ای و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. دستگاه آر اف واژینال یکی از دستگاه های مدرن و حرفه ای است که به صورت تخصصی مشکلات واژن را درمان خواهند کرد. بنابراین شما با مراجعه به متخصص زنان این مشکل را به صورت تخصصی برطرف خواهید کرد.

بسیاری از مشکلات زنانه با مراجعه به دکتر زنان درمان می شود. کار با دستگاه آر اف واژینال آسان نبوده و کاملا تخصصی است. بنابراین شما برای درمان نیازی نیست که دستگاه آر اف واژینال را خریداری کنید. بلکه شما با هزینه کمتری می توانید مشکلات واژن خود را از بین ببرید. دکتر مظاهری به صورت تخصصی در زمینه مشکلات زنان فعالیت می کند و دستگاه آر اف واژینال موجود در این مرکز بسیار مجهز و مدرن می باشد.

جمع بندی

دستگاه آر اف واژینال نوعی دستگاه پیشرفته است که باعث جوانسازی واژن شده و بسیاری از بیماری ها از جمله افتادگی مثانه، خشکی واژن، چین و چروک، عفونت های مکرر واژن، بی اختیاری ادرار و … را درمان خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به دکتر زمان و زایمان و با استفاده از این دستگاه مشکلات خود را درمان کنید.

مقالات مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات
برچسب ها