تعداد جلسات درمان واژینیسموس

تعداد جلسات درمان واژینیسموس

واژینیسموس یکی از بیماری هایی می باشد که ازدواج را تهدید می کند و ممکن است مشکلات زیادی را برای آن ایجاد نماید. این بیماری با نام واژینیسم نیز شناخته می شود. این بیماری در زنان بسیار شیوع دارد. واژینیسموس در واقع انقباضات غیر ارادی واژن زن است که از دخول ممانعت می نماید. برای حل این مشکل بایستی به دکتر زنان مراجعه نمایید. تعداد جلسات درمان واژینیسموس در برطرف کردن مشکل موثر است. تعداد جلسات درمان واژینیسموس بایستی هم روانی و هم جسمی باشد. در این صورت است که درمان کاملا جواب می دهد. این بیماری بیشتر از آن که جسمی باشد دارای منشا روانی است. از لحاظ روانی این بیماری ریشه در گذشته فرد دارد. ممکن است فرد در گذشته مثلا دردوران کودکی مورد آزار جنسی قرار گرفته باشد. بنابراین از ایجاد رابطه هراس دارد. به علت ترسی که در ذهن باقی مانده است بدن فرد به طور ناخودآگاه منقبض می شود. در نتیجه از ایجاد رابطه جلوگیری می کند. تعداد جلسات درمان واژینیسموس می تواند درمان را موثرتر کند.

این بیماری ریشه در مشکلات روانی دارد. روش های متفاوتی برای درمان این بیماری به کار می رود. دکتر مظاهری دکتر متخصص زنان می باشد که با افزایش تعداد جلسات درمان واژینیسموس بیماری شما را کامل درمان می کند. اما قبل از مراجعه به دکتر زنان و زایمان این نکته را در نظر بگیرید. قبل از مراجعه به دکتر زنان حتما با یک دکتر روانشناس که دانش کافی در این زمینه دارد مشورت نمایید.  لازم است تا از نظر روانی کمیت جلسات درمان واژینیسموس را نیز فیکس نمایید تا به نتیجه مطلوب برسید.

راه های درمان واژینیسموس

راه های درمان واژینیسموس

از راه های درمان واژینیسموس انجام تمرینات کگل و استفاده از دیلاتور است. تمرینات کگل  به حرکاتی گفته می شود که با قوی کردن عضلات لگن و ران، از انقباضات ممانعت می کند. انجام این تمرینات ساده است و فرد می تواند این تمرینات را یاد بگیرد. تعداد جلسات درمان واژینیسموس که برای فرد از طرف پزشک در نظر گرفته می شود را بایستی جدی گرفت.

فرد مبتلا به واژینیسموس می تواند تمرین ها و حرکات کگل را به خوبی از پزشک متخصص زنان یاد بگیرد. همچنین یادگیری این تمرینات از طریق اینترنت نیز ممکن است. سپس بایستی به صورت منظم این تمرین ها را انجام دهد. تعداد جلسات درمان واژینیسموس در برطرف کردن بیماری مهم است. انجام دادن این تمرین ها تقریبا بلند مدت است. با انجام تعداد جلسات درمان واژینیسموس معمولا بعد از چند ماه به نتیجه  دلخواه می رسید. این تمرینات سبب می شود تا بیمار بتواند عضلات خود را کنترل کند . لذا از اسپاسم غیر ارادی در زمان رابطه جلو گیری می شود.

 تعداد جلسات درمان واژینیسموس مهم است. این روش ممکن است در نهایت جوابگو نباشد. به همین علت لازم است تا با مراجعه به پزشک متخصص زنان و زایمان و دکتر روان شناس متخصص، از روش های دیگر نیز اقدام به رفع بیماری واژینیسموس کنید. در روش های مختلف درمان واژینیسموس تعداد جلسات درمان واژینیسموس اهمیت زیادی دارد. درمان واژینیسموس با انجام تمرینات کگل، دست کم دو ماه  به طول می انجامد. در این دو ماه باید به صورت مرتب تمرینات را انجام  دهید تا عضله های واژن و لگن قوی شوند.

 تعداد جلسات درمان واژینیسموس را جدی بگیرید

 تعداد جلسات درمان واژینیسموس را جدی بگیرید

 راه دیگری که در بلند مدت سبب درمان می شود، استفاده کردن از دیلاتور است. دیلاتور وسیله ای است که در ابعاد متفاوت وجود دارد . با کمک دیلاتور درمان واژینیسموس از کوچک ترین ابعاد آن آغاز می شود. حتما باید به تعداد جلسات درمان واژینیسموس دقت لازم را داشته باشید. راه درمان با دیلاتور به این شکل است که کوچک ترین ابعاد دیلاتور را آرام بایستی به درون واژن برید. این کار را باید تا بزرگ ترین ابعاد نیز انجام دهید. درمان با دیلاتور را خود شخص یا شریکش می تواند انجام دهد. دست کم چند ماه برای درمان لازم است تا بیماری برطرف شود.

سخن پایانی

درمان را بایستی به طور مستمر توسط بهترین متخصصان انجام داد تا به نتیجه رسید. اگر شما نیز دارای چنین بیماری هستید تعداد جلسات درمان واژینیسموس را جدی بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به دکتر مظاهری و در میان گذاشتن مشکل خود، پروسه درمان خود را طی کنید.

مقالات مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات
برچسب ها